A 2007-2008-as őszi félévre ERASMUS ösztöndíjat nyertem Belgiumba, Kortrijkba. A város nem is kicsi, nem is nagy: pont jó. A 't Hoge 41.-ben lakom évfolyamtársnőmmel Zórával, és egy lengyel párral Marcinnal és Monicával. Ebben a blogban a mindennapjaimról, gondolataimról és érzéseimről olvashatsz. Fényképekkel is megpróbálom majd bemutatni a jelenlegi környezetemet, barátaimat, így ha majd hazamegyek és megkérdezi valaki hogy milyen volt a félévem, ne merüljön fel a probléma: Hol is kezdjem...?

csütörtök, szeptember 27, 2007

09.27. - Készülődés

Hajnalban keltem, hogy bemenjek a Nemzetközi Marketingre. Ugyanis ma a belga diákokkal lett volna együtt néhány erasmusos. Gyanus volt már pár perccel óra előtt, hogy sehol egy másik külföldi diák. Amikor megérkezett a tanár és megkérdeztem hogy végülis mi a helyzet, felvilágosított hogy most valam e-business van helyette, és a következő héten lesz megtartva amire jöttem. Pfff Még jó hogy hozzánk nem jutott el az információ, mégis mindenki más tudta... Érdekes. Szerencsére Zóra megúszta a dolgot, a mázlista! Szerintem ez nála női megérzés lehetett. :) Ígyhát elmentem rögtön a suliból a GB-be még néhány doboz csokiért, nehogy kifelejtsek valakit az otthoniak közül, biztosan mindenki kíváncsi a híres belga csokira és/vagy sörre.
Most meg itt toporgok illetve néha cikk-cakkban rohangászok a szobámban, készítem a csomagomat az összes nyárias jellegű ruhámmal, és várom hogy mikor indulhatok már el. :) Azt hiszem egy hétvége alatt nem fogok tudni mindenkivel találkozni akivel szeretnék otthon, hiszen változatlanul 24 órából áll a nap, de hamarosan itt az őszi szünet is, akkor majd több időm lesz. Már most látom hogy milyen gyorsan el fog telni ez a látogatás! Szerencsére az órarendem nagyon kegyes hozzám, így lényegében nem kell hiányozzak a suliból.
Na még megyek, rohangászok néhány kört a lakásban, hátha eszembe jut mit fogok ittfelejteni. ;)

Nincsenek megjegyzések: