A 2007-2008-as őszi félévre ERASMUS ösztöndíjat nyertem Belgiumba, Kortrijkba. A város nem is kicsi, nem is nagy: pont jó. A 't Hoge 41.-ben lakom évfolyamtársnőmmel Zórával, és egy lengyel párral Marcinnal és Monicával. Ebben a blogban a mindennapjaimról, gondolataimról és érzéseimről olvashatsz. Fényképekkel is megpróbálom majd bemutatni a jelenlegi környezetemet, barátaimat, így ha majd hazamegyek és megkérdezi valaki hogy milyen volt a félévem, ne merüljön fel a probléma: Hol is kezdjem...?

péntek, szeptember 07, 2007

09.07. - Buli

Nemrég jöttem meg a GB-ből, ahol azért érdemes vásárolni, mert lehet kártyával fizetni. A kápé felvétel külföldön drága mulatság. :S Legalábbis mert nincs olyan bank itt, ahol számlám lenne. Ez van. Viszont a GB-ben múltkor nem fogadták el a MasterCard-omat, így ma automatikusan az ősrégi Visa Electront használtam fizetéshez. Ezzel nem is lett volna baj, de az aláírásom csodák-csodájára nem egyezett a kártyán lévővel. Ez van. A kártya 5 éves, én ugyanennyit öregedtem mióta először aláírtam volna, és a kézírásom más lett. Kezd kellemetlen lenni, hogy akárhányszor a GB-ben járok, mindig történik valami gikszer...

este:

Nagy buli volt a másik nagy Erasmus-házban. Kaskával indultam itthonról, eredetileg úgy volt hogy biciklivel megyek a két magyar sráccal, de akkor Kaska egyedül nem ment volna el odáig. Hosszú volt a gyalogút, mire odaértünk már mondhatni tömve volt a terasz. Iszogattunk, beszélgettünk, aztán 11-kor lépünk onnan, félve hogy előbb ideér a rendőrség a kedves szomszédok buzgósága miatt. :S Megnéztünk egy pub-ot, én csak benéztem, és már jöttem is el onnan. Tömve volt a hely, mindenki állt és beszélgetett, közben ment a tuc-tuc zene, szóval nem az én stílusom. A két lengyel Kaskával úgy döntöttünk elindulunk haza. Örülök neki hogy meglátogattam ezt a bulit, mert sok emberrel most beszélgettem először, és remélem hamarosan megismerhetek mindenkit.


Nincsenek megjegyzések: