A 2007-2008-as őszi félévre ERASMUS ösztöndíjat nyertem Belgiumba, Kortrijkba. A város nem is kicsi, nem is nagy: pont jó. A 't Hoge 41.-ben lakom évfolyamtársnőmmel Zórával, és egy lengyel párral Marcinnal és Monicával. Ebben a blogban a mindennapjaimról, gondolataimról és érzéseimről olvashatsz. Fényképekkel is megpróbálom majd bemutatni a jelenlegi környezetemet, barátaimat, így ha majd hazamegyek és megkérdezi valaki hogy milyen volt a félévem, ne merüljön fel a probléma: Hol is kezdjem...?

hétfő, szeptember 10, 2007

09.10. - :(




Rosszul ébredtem, nagyon megfáztam. Azért elkerekeztem az állomásra reggel, ott lett volna egy játék a piacon, de valahogy nem voltam valami aktív. Nos, ez a dolog kimerült abban, hogy kisvártatva leléptünk onnan Zórával. Én hazafelé útbaejtettem a GB-t, vettem teát meg parandicsomlevesnek valót, aztán hazaérve beszéltem a házinéni fejével, hogy már én is megfáztam, Mónika most lábalt ki belőle, és hogy mennyire örülnénk ha lenne végre fűtés. Persze mindezt mosolyogva, rekedt hangon, teljesen naiv ábrázattal, ahogy azt kell. A rekedt hangot nem kellett megjátszanom :S
Tudom-tudom, egy kicsit érdekes hogy már szeptember elején fűtést intézem, de azért az se mellékes hogy mennyire hideg tud lenni a lakás. Na jó, egy belga bennszülött lehet hogy bírja, mi nem. Kedves-mosolygós kérésemre persze a házinéni is kedvesen-mosolygósan megígérte hogy holnaptól lesz fűtés. Mondott valami mondvacsinált indokot hogy miért nem ma, de láttam rajta, hogy nagyon húzzák a fogát hogy be kell fűteniük ilyenkor. Már alig várom a baráti 20 fok közeli hőmérsékletet a szobámban! :)
Délután már be se mentem az órára, egyébként is javarészt ismétlés volt és prezentációk, úgyhogy nem maradtam le túl sok újdonságról.

Nincsenek megjegyzések: