A 2007-2008-as őszi félévre ERASMUS ösztöndíjat nyertem Belgiumba, Kortrijkba. A város nem is kicsi, nem is nagy: pont jó. A 't Hoge 41.-ben lakom évfolyamtársnőmmel Zórával, és egy lengyel párral Marcinnal és Monicával. Ebben a blogban a mindennapjaimról, gondolataimról és érzéseimről olvashatsz. Fényképekkel is megpróbálom majd bemutatni a jelenlegi környezetemet, barátaimat, így ha majd hazamegyek és megkérdezi valaki hogy milyen volt a félévem, ne merüljön fel a probléma: Hol is kezdjem...?

szombat, szeptember 15, 2007

09.15. - Nagymosás


Délelőtt Zórával elmentem a mosodába. Furcsa volt az utcán flangálni két nagy szatyor szennyessel, de majd megszokom később. Egy kissé sokalltam a 3 eurót kiadni egy 6 kg-s mosásért, de akkor tényleg elborult az agyam, amikor a pénz bedobása után se működött. Újabb adag pénzt kért. Na azt már nem! Vártam marha sokat, mire kijött az idős néni, akivel megértettem, hogy nem jól van ez így. Szerencsére nem ment rá több pénz, és tiszták is lettek a cuccok. Furcsa hangulata van egy ilyen helynek. Talán mert még nem jártam sohasem mosodában, nekem eddig mindig olyan egyszerű volt otthon berakni egy mosást. Semmi érmedobálgatás, semmi nyilvánosság. Azon filóztam a várakozás közben, hogy aki itt mosodában mossa a ruháit, vajon hány mosás árából jönne ki egy vadi új mosógép. Valószínű csak azzal van a gond, hogy máshol éltem eddig.

Nincsenek megjegyzések: