A 2007-2008-as őszi félévre ERASMUS ösztöndíjat nyertem Belgiumba, Kortrijkba. A város nem is kicsi, nem is nagy: pont jó. A 't Hoge 41.-ben lakom évfolyamtársnőmmel Zórával, és egy lengyel párral Marcinnal és Monicával. Ebben a blogban a mindennapjaimról, gondolataimról és érzéseimről olvashatsz. Fényképekkel is megpróbálom majd bemutatni a jelenlegi környezetemet, barátaimat, így ha majd hazamegyek és megkérdezi valaki hogy milyen volt a félévem, ne merüljön fel a probléma: Hol is kezdjem...?

szerda, szeptember 12, 2007

09.12. - Dátha

Mérges vagyok. Pedig úgy gondoltam a tegnapi nap: estig biztosan lesz fűtés. Rosszul gondoltam. Ma kellett volna bemenjek Deleu-hoz a szállást intéző tanárhoz, hogy intézkedjen már a házinéninél ezzel kapcsolatban, mert bizony mi komolytalannak bizonyultunk náluk. :S

Nem tudtam bemenni a suliba, igazából az ágyból is alig tudtam kiszállni. Marad a két lábos forralt víz gőzölgése fűtés gyanánt. Rövid távon istenien működik. Aztán ha egy kicsit összekapom magam: bevonulok a konyhába, ott könnyebb meleget varázsolni. ;)
Egyébként csináltam magamnak egy kis reggelit-ebédet. Hozzávalók híjján marad a tejszínes gombamártás jó fokhagymásan. Biztosan finom volt, én csak azt érztem: meleg és sós. Utána csodák-csodájára kidugult az orrom egy pár másodpercre, így megéreztem hogy milyen finom illatot hagyott maga után a konyhában. Kár hogy az ízéről lemaradtam az előbb. :S
Ma nyűglödés lesz a program. Tanulnom kéne a holnapi szóbeli és írásbeli flamand vizsgára. Már az is mutatja az elhatározottságomat, hogy most is épp blogot írok a szorgalmas magolás helyett.
Na tényleg kezdek valamit ezzel a nappal, mert így para lesz a holnapi vizsga...



... Lassan véget ér ez a nap is, átnéztem a flamandot, így legalább tudom mekkora az a tananyagmennyiség, amiről halvány lila gőzöm sincs. Úgyhogy most próbálok még a fejembetuszkolni valami lebutított törzsanyagot, hátha ér valamit holnapra. Aztán holnap este meg buli, akárhogy is sikerül a vizsga, hiszen hétfőig lényegében nincs már dolgunk. :D

3 megjegyzés:

Dana írta...

Ha segít valamit: mi is fűtenénk itthon, ha nem lenne táv a fűtés... Anyuéknál is megy a kazán... A házinéniteknek pedig ó-kelta átkokat kívánok!

Névtelen írta...

Es it Lyon-ba nem futunk meg! mert nagyon jo ido van.
Nora es Zoli

Stimcsi írta...

Dana: Köszönöm az együttműködést, én is küdtem már neki, bár szerintem nem pont ó-keltát, úgyhogy nagyon jól fog jönni a segítség! ;)

Zoli: Remélem pár hónap múlva megmarad a jó idő Lyon-ban. Vinnék egy kis belga csokit meg belga sört kóstolóba :P