A 2007-2008-as őszi félévre ERASMUS ösztöndíjat nyertem Belgiumba, Kortrijkba. A város nem is kicsi, nem is nagy: pont jó. A 't Hoge 41.-ben lakom évfolyamtársnőmmel Zórával, és egy lengyel párral Marcinnal és Monicával. Ebben a blogban a mindennapjaimról, gondolataimról és érzéseimről olvashatsz. Fényképekkel is megpróbálom majd bemutatni a jelenlegi környezetemet, barátaimat, így ha majd hazamegyek és megkérdezi valaki hogy milyen volt a félévem, ne merüljön fel a probléma: Hol is kezdjem...?

péntek, szeptember 14, 2007

09.14. - Új

Gondoltam ma egy kicsit tovább alszom, de felkeltett a napsütés. Nem mintha erre a tényre most panaszkodnék, mert szeretem a fényt a szobámban. Mókásan van ez a dolog itt megoldva, bár azt hiszem nem teljesen direkt sikerült így: a szobám északi fekvésű (és így persze a leghidegebb), de az ablak melletti tükör pont az ágyamra irányítja a felkelő nap fényeit szinte egész reggel. Ez persze egy kicsit nehezíti a hétvégi sokáig szundítást, de nem is bánom. Ha minden kötél szakad, ott a redőny.
Úgyhogy kütyültem egy kicsit a bloggal. Már tegnap elkezdtem a nem kis változtatást. Az az igazság, hogy marhára untam már, hogy a szövegemet egy keskeny kis hasábba rendezi az előző, úgy nézett ki, mint egy pár túl hosszúra sikeredett verssor. Meg aztán egy kicsit személyesbb fejlécet is összeraktam. Nos nem tudom mennyire nyeri el a tetszéseteket.
Azt hiszem még lustálkodok egy kicsit, megiszok egy kávét, és hallgatom ennek a kismadárnak a gyönyörű énekét, aki épp nemrég kezdett el dalolni itt a hátsó kertben. Imádom! Remélem ezt a jó szokását megtartja még sokáig nekem. :)

Délután egy gyors biciklis bevásárlás után kisvártatva elvitte Zórát a magyar szomszéd srác ismét a GB-be, így másodjára is elmentem oda, de csak elkísérni Zórát. De! Elcsábultam az első túrón amit megláttam, aztán megtaláltam a tejfölhöz hasonlító fromage-t, ami szerintem állagra hasonlít csak a tejfölhöz. A túró még állagra sem. :S Érdekesen lesz itt túróscsuszám, de mit is képzelek? Hiszen távol vagyok kishazámtól, és ez az állapot legközelebb csak 2 hét múlva fog megszűnni ideiglenesen. Akkor ugyanis reszkess Magyarország, mert jövök!
A másik elcsábulásom a boltban egy száraz fehér Bordeax-i volt, a össze-vissza 2,5 euró volt. Na ezt majd félreteszem későbbre :P
A vásárlás után elmentem a Ádámékkal bicajozni egyet, kerestünk egy bizonyos tavat, ami állítólag a város szélén van, és még fürdenek benne a belgák manapság is. Hm... Na persze nem találtuk meg, viszont láttuk egy kevés ideig Zwevegem-et is.

Íme a kocka-fa, amiről régebben írtam:

Nincsenek megjegyzések: