A 2007-2008-as őszi félévre ERASMUS ösztöndíjat nyertem Belgiumba, Kortrijkba. A város nem is kicsi, nem is nagy: pont jó. A 't Hoge 41.-ben lakom évfolyamtársnőmmel Zórával, és egy lengyel párral Marcinnal és Monicával. Ebben a blogban a mindennapjaimról, gondolataimról és érzéseimről olvashatsz. Fényképekkel is megpróbálom majd bemutatni a jelenlegi környezetemet, barátaimat, így ha majd hazamegyek és megkérdezi valaki hogy milyen volt a félévem, ne merüljön fel a probléma: Hol is kezdjem...?

szombat, október 27, 2007

10.27. - Jobb

A mai napom jobban telt már a városban. Reggel CBA-s bevásárlást tartottunk, aztán mentem találkozni Betty barátnémmal, akit bizony nagyon régen láttam már. Beültünk az Oázis nevű kocsmába. Volt ott néhány szék és asztal is, ami jó volt, és volt ott néhány játékgép és egy gombokat püfölő manus is, ami kevésbé. :S Azért betermeltünk egy kis koffeint, utána egy üveg félédes Zweigelt-t és még a napocska is kisütött. Jól éreztem magam, örültem hogy viszontláthattam egy jó barátot a múltamból. Jól kibeszéltük magunkat és mindent ami velünk történt az elmúlt néhány évben. Mikor utoljára találkoztunk, talán még késő kamaszkorunkat éltük kisebb problémákkal, és most úgy néz kis a helyzet megváltozott. Hazajöttünk, és ettünk egy kevés zsírosdeszkát is hagymásan, pirospaprikával megszórva, ettől olyan hagymaszagunk lett, hogy csak na! :P Dolgok, amik Belgiumból hiányzonak még: a zsír! (is) Remélem hamarosan viszontlátom Betty-t, úgy látszik megfertőztem a turkálós vásárlásommal, legalábbis lehet hogy ő lesz a következő, aki csatlakozik a vásárlós lánybandába.
Délután ismételt bevásárlás az Árkádban, és itthon már erdélyi szalonnát majszoltam Lacival. :P Holnap jönnek a barátok, már be vagyok sózva, nagyon hiányzonak!

Nincsenek megjegyzések: