A 2007-2008-as őszi félévre ERASMUS ösztöndíjat nyertem Belgiumba, Kortrijkba. A város nem is kicsi, nem is nagy: pont jó. A 't Hoge 41.-ben lakom évfolyamtársnőmmel Zórával, és egy lengyel párral Marcinnal és Monicával. Ebben a blogban a mindennapjaimról, gondolataimról és érzéseimről olvashatsz. Fényképekkel is megpróbálom majd bemutatni a jelenlegi környezetemet, barátaimat, így ha majd hazamegyek és megkérdezi valaki hogy milyen volt a félévem, ne merüljön fel a probléma: Hol is kezdjem...?

hétfő, október 08, 2007

10.08. - Hírek

Most olvastam az origón, hogy tüntetnek a nacionalisták mostmár itt is. :S De jó is nekünk! Elsősorban Belgium megléte ellen tüntetnek, mindenképpen azt akarják, hogy kettéválljon az ország. Bővebben itt:
http://www.origo.hu/nagyvilag/20071007-flamand-nacionalistak-tuntettek-belgium-ellen.html
Szóval most egy kicsit szomorú vagyok ettől, hiszen otthon is utáltam a "vonuljunk ki a térre és ordibáljunk mindenfélét" hozzáállást. Lehet hogy hamarabb kiderül ennek az országnak a jövője, mint arra számítottam eddig.

Nincsenek megjegyzések: