A 2007-2008-as őszi félévre ERASMUS ösztöndíjat nyertem Belgiumba, Kortrijkba. A város nem is kicsi, nem is nagy: pont jó. A 't Hoge 41.-ben lakom évfolyamtársnőmmel Zórával, és egy lengyel párral Marcinnal és Monicával. Ebben a blogban a mindennapjaimról, gondolataimról és érzéseimről olvashatsz. Fényképekkel is megpróbálom majd bemutatni a jelenlegi környezetemet, barátaimat, így ha majd hazamegyek és megkérdezi valaki hogy milyen volt a félévem, ne merüljön fel a probléma: Hol is kezdjem...?

szombat, november 17, 2007

11.17. - GET27

Végülis rávettem magam, és megvettem a kedvenc italomat. Lyonban kóstoltam először, ott 20 euró fölött lehetett csak kapni a Carrefour-ban. Itt viszont találtam a GB-ben 10-ért. Már napok óta kerülgetem, most viszont meg is vettem. Tudom hogy nagyon spórolós vagyok, és hogy hülyeség ennyire sajnálni rá a pénzt. Pláne, hogy Magyarországon nem is lehet ilyet kapni azt hiszem. Legalábbis én hiába kerstem. Tehát ez a finomság furcsa méregzöld színű, 21%-os alkoholtartalmú mentaízű likör. Nagyon frissítő íze van, és remélem sokáig ki fog tartani. :P
Hazafelé a GB-ből nem akartam száguldozni, pláne hogy van egy kis emelkedő visszafelé jövet. Így nyugdíjas tempóban tekertem, és azt vettem észre, hogy az autósoknak annyira mindegy itt hogy milyen gyorsan megyek, ha a látóterében vagyok, biztosan megáll, és megvárja hogy elkerekezzek. Ilyenkor persze mindig felgyorsítok egy kicsit. Múltkor ketten mentünk egymás mellett bicajjal, és egy autó a hátunk mögött gurult, nem tudott tőlünk haladni. Sokáig nem vehettük észre hogy ott van, de a furcsa az volt, hogy nem is dudált. Bezzeg a magyarok nem félnek használni a dudát :S. Most jut eszembe, végülis itt lakunk egy forgalmas főút mellett, sokszor az autók zümmögésére alszom el, de még nem volt rá példa ezidáig, hogy dudálni hallottam volna egy autót.

Nincsenek megjegyzések: