A 2007-2008-as őszi félévre ERASMUS ösztöndíjat nyertem Belgiumba, Kortrijkba. A város nem is kicsi, nem is nagy: pont jó. A 't Hoge 41.-ben lakom évfolyamtársnőmmel Zórával, és egy lengyel párral Marcinnal és Monicával. Ebben a blogban a mindennapjaimról, gondolataimról és érzéseimről olvashatsz. Fényképekkel is megpróbálom majd bemutatni a jelenlegi környezetemet, barátaimat, így ha majd hazamegyek és megkérdezi valaki hogy milyen volt a félévem, ne merüljön fel a probléma: Hol is kezdjem...?

kedd, november 06, 2007

11.06. - Vissza

Ismét Kortrijkban vagyok. Nem írtam bejegyzést, mert nem nagyon volt mit. Illetve a kellemes dolgokat persze írhattam volna hogy: otthon voltam, Laci mindenféle finomabbnál-finomabb ételekkel lepett meg, meg persze regeteg időt töltöttünk együtt, megmiegymás azaz a nem publikus dolgok :). Mindent összevetve nagyon kellemes két héten vagyok túl. Sajnos eltelt. Mit lehet mondani erre. Persze rossz hogy végetért, és az is rossz, hogy egy kicsit mindketten megbetegedtünk otthon a végére, de legalább pihentünk sokat. Ettünk a kedvenc MixR pizzériánkban, sétáltunk Zuglóban, a Városligetben, Normafánál, aztán a végére a kötelező indulás előtti bevásárlást is megejtettük együtt. Az "együtt" fogalma viszont megszűnt a repülő felszállásával. Már megint túl érzékenyen vettem a búcsút, úgy néz ki, ez a dolog nem fog rutinná válni számomra. Gyomorideg, pityergés, meg ilyesmi. :(
A reptérről vonattal Brüsszel központjába mentem, ott kissé bajosan, de megtaláltam az Ancienne Belgique koncerthelyet, ahol is vettem egy Sarah Bettens jegyet november 27-ére. Ha a név nem ismerős: a K's choise-ban volt frontember, de általában ez se túl ismerős az embereknek. Mindenesetre nagyon kedvemre való zenét kreált ez a nőszemély, nem beszélve a hangjáról, ami egyszerűen csoda. Úgyhogy soha vissza nem térő alkalomnak véltem ezt a "belföldi" koncertet. Azt mondták fél11-kor véget szoktak érni a koncertek, ez azért fontos nekem, hogy ne ragadjak éjszakára Brüsszelben. Ha lekésem az utolsó vonatot, akkor max. reptéren éjszakázom, amit múltkor biztonságosnak ítéltem meg. De remélem most ez a veszély nem fenyeget.
Egyébként a rohadt nehéz bőröndömet végiggörgetni Brüsszel macskaköves utcáin élmény volt. :S Mindenféle átkot szórtam arra a valakire, aki úgy gondolta: milyen jó is meghagyni eme történelmi városmaradványt. Biztosan. Csak nem a kerekeknek vagy akár a tűsarkú cipőknek (bár ez utóbbi nem engem érint). El tudom képzelni milyen élmény lehet a kerékpározás ott. Na mindegy, egyébként szép város, legalábbis amennyit láttam belőle, főleg a szemerkélő esőben.
Hamar "hazaértem", kipakolás és pihi egy kicsit. Ledöbbentem, mikor elhúzva a függönyömet megláttam a vadiúj kilátásomat. A levelek, mint arra már számítottam is, lehullottak a hátsó kert fáiról, de arra már nem számítottam, hogy ennyire szembetűnő lesz a változás két hét alatt. A zöld hátteret először még csak vörös és sárga váltotta fel, most meg hirtelen ott termett egy házikó a hatalmas ablakaival. Jó is ez a függöny itt. :)

Az esti angol óra meg jobb lett volna, ha elmarad. :S Farkaséhes voltam, és hullafáradt, és a legbosszantóbb az volt, hogy a reklám volt a téma, a kedvencem! Na sebaj.
Megyek pihizni, filmet nézni, vagy aludni egy nagyot de hirtelen!

Nincsenek megjegyzések: