A 2007-2008-as őszi félévre ERASMUS ösztöndíjat nyertem Belgiumba, Kortrijkba. A város nem is kicsi, nem is nagy: pont jó. A 't Hoge 41.-ben lakom évfolyamtársnőmmel Zórával, és egy lengyel párral Marcinnal és Monicával. Ebben a blogban a mindennapjaimról, gondolataimról és érzéseimről olvashatsz. Fényképekkel is megpróbálom majd bemutatni a jelenlegi környezetemet, barátaimat, így ha majd hazamegyek és megkérdezi valaki hogy milyen volt a félévem, ne merüljön fel a probléma: Hol is kezdjem...?

vasárnap, november 11, 2007

11.11. - Ki érti ezt?

Vasárnap reggel fél 12 van, ugye mindenki szerint ez még bizony reggelnek számít? Ne felejtsük a tényt, hogy a legtöbb normális fiatal szombat este bulizik, társaságban van, vagy akármit is csinál, azt nem fejezi be addig, amíg köp a maci. A tegnapi napom dög unalom volt. Elmentem biciklizni, hogy teljen az idő, felfedeztem mégtöbb szépséget Kortrijkból. Este Zóra átjött, és dumapartit rendeztünk, és hát egy kicsit sokára mentünk aludni. Még kisebb fajta magyarkajás pikniket is tartottunk a szoba közepén. :) Én 4-kor szundítottam el, és valami brutális hangra ébredek ezen a reggelen. Kedves tulajdonosunk épp az alsó szinten fúr és kalapál. :S Mondanom sem kell, hogy kissé nyűgös vagyok ettől. Az még oké, hogy nem rendezünk bömbölős zenés bulikat, csak amolyan szolid beszélgetős filmézős esteket, de ez szerintem túlzás. A lengyelek mit sem vesznek ebből észre, hiszen ilyenkor templomban vannak. Na remélem ez most hamarabb végetér, mint a legutóbbi fűrészes, hegesztős akciója, ami egy teljes hétvégét vett igénybe. Úgy látszik itt ez a szokás, hétközben hülyére dolgozzák magukat az emberek, hétvégén meg szintúgy. :S Érthetetlen...
Azt említettem hogy az ajtóm mellett gombák nőnek? Még nem? Marha vicces, eddig még csak a zuhany melletti falon gyülekeztek, most a fal tövében növöget nekünk egy gomba. Bioház. Vagy biohazard? Engem mindenesetre gyilkol ez a dolog, hiszen allergiás vagyok rá. Oda se neki, a bb házban (nagy erasmus ház) a szobák gombásodnak/penészednek. Engem legalább elválaszt a házi gombatenyészettől egy ajtó. Még...

Most hallottam, hogy leesett Pesten az idei első hó. Nagyon szoktam az első hónak örülni, sajnos most távol vagyok otthonról, meg egyébként sincs itt a begláknál túl sok esély havat látni. Viszont épp nemrég gyönyörködtem egy hatalmas szivárványban. Gyönyörű volt, sajnos a fényképezőgép nem tudja visszaadni a hatást annyira, ráadásul a teljes körív csak egy kis része fért bele egyszerre a képbe.



Délután sétálgattam a számomra még ismeretlen utcákban a közelben, fényképezgettem, meg ámuldoztam az ősz színein. Aztán hazaértem, és egy kiadós vacsi után (Zórának hála a nokedliért) egy kicsit pihiztem. Ekkor újra "felcsendült" a fúrógép cseppet sem fülbarát hangja. :) No comment.

Nincsenek megjegyzések: