A 2007-2008-as őszi félévre ERASMUS ösztöndíjat nyertem Belgiumba, Kortrijkba. A város nem is kicsi, nem is nagy: pont jó. A 't Hoge 41.-ben lakom évfolyamtársnőmmel Zórával, és egy lengyel párral Marcinnal és Monicával. Ebben a blogban a mindennapjaimról, gondolataimról és érzéseimről olvashatsz. Fényképekkel is megpróbálom majd bemutatni a jelenlegi környezetemet, barátaimat, így ha majd hazamegyek és megkérdezi valaki hogy milyen volt a félévem, ne merüljön fel a probléma: Hol is kezdjem...?

szerda, november 14, 2007

11.14. - Szembesülés

Reggel volt szerencsém az első prezentációmat végignézni, ami olyan pocsékul sikerül. Tévedtem. Nem sikerült "olyan" pocsékul, még annál is jobban... :S Ráadásul utálom magamat viszontlátni videofelvételen. Szembesültem vele, hogy nemcsak a többiek, én is ő-zök, a beszédhibám se semmi, ráadásul sokszor olvastam a szöveget. Az már csak egy mellékes dolog volt, hogy észrevettem mennyire sokat szedtem fel magamra pocakügyileg. Ez van. A megrázkódtatás után most próbálok feleszmélni, és azért belegondolva ebbe, tanulságos volt visszanézni magunkat. Megpróbálom megszerezni dvd-n az egészet, és így lesz egy kis emlékem mindegyik erasmusos tárasamról, akik a gazdasági szakra járnak. Remélem sikerül majd elintézni. :)
Most gyűjtök egy kis erőt az esti flamandra, már előre tartok tőle mennyire nyögvenyelősen fog ez menni nekem. És egy hét múlva vizsga.

Nincsenek megjegyzések: