A 2007-2008-as őszi félévre ERASMUS ösztöndíjat nyertem Belgiumba, Kortrijkba. A város nem is kicsi, nem is nagy: pont jó. A 't Hoge 41.-ben lakom évfolyamtársnőmmel Zórával, és egy lengyel párral Marcinnal és Monicával. Ebben a blogban a mindennapjaimról, gondolataimról és érzéseimről olvashatsz. Fényképekkel is megpróbálom majd bemutatni a jelenlegi környezetemet, barátaimat, így ha majd hazamegyek és megkérdezi valaki hogy milyen volt a félévem, ne merüljön fel a probléma: Hol is kezdjem...?

kedd, augusztus 21, 2007

08.21. - Utolsó nap itthon

Reggel suliba mentem az összes papírral, amit össze tudtam szedni, és a délelőtt a szerződéskötéssel és a szoctám intézésével telt. Ezután rohanás az erzsébeti temetőbe Apa búcsúztatására. Még mindig paff vagyok emiatt, nem is tudok írni erről, tán nem is baj. :(
Most végre itthon vagyok, megreggeliztem :) és kicsit kifújhatom magam. A bőrönd már útra kész, csak én nem. Félek hogy lesznek dolgok, amiket nem tudtam elintézni, és csak később merülnek fel. Biztosan lesz ilyen, de majd bosszankodom emiatt kint. Hamarosan megyek aludni, mert hosszú lesz a holnap. Hajnal 5-kor ébresztő, és egy hosszú út kezdete...

Nincsenek megjegyzések: