A 2007-2008-as őszi félévre ERASMUS ösztöndíjat nyertem Belgiumba, Kortrijkba. A város nem is kicsi, nem is nagy: pont jó. A 't Hoge 41.-ben lakom évfolyamtársnőmmel Zórával, és egy lengyel párral Marcinnal és Monicával. Ebben a blogban a mindennapjaimról, gondolataimról és érzéseimről olvashatsz. Fényképekkel is megpróbálom majd bemutatni a jelenlegi környezetemet, barátaimat, így ha majd hazamegyek és megkérdezi valaki hogy milyen volt a félévem, ne merüljön fel a probléma: Hol is kezdjem...?

szerda, augusztus 29, 2007

08.29 - Játék a belvárosban







A délutáni flamand órák helyett egy csapatjátékot játszottunk a központban. A vasútállomáson találkoztunk, és egy véletlen szerencse folytán 4 lengyellel kerültem egy csapatba. Nagyon jól éreztem magam velük, úgy látszik ez a lengyel-magyar barátság dolog nálam valahogy mindig igazolódik. Körbejártuk a várost, mivel fényképeznünk kellett bizonyos helyeket. Minden kilistázott helyről egy külső és egy belső képet kellett csinálni, amin persze a csapat is rajta van. Nagy móka volt egyébként, és végigcsacsogtuk a délutánt. Rengeteg közös fotó sikeredett ebből. A központból kifelé tartva benéztünk a Lidl-be ami tényleg nagyon olcsó. Hazafelé menet pont az én flamanad tanárnőmmel futottunk össze, akinek mellesleg egy irtó agresszív kiskutyája van. Jól telt a napom bár így a végére egy kicsit elfáradtam. Fárasztó volt a bicajt hazáig tolni a csomaggal, de megérte a társaság miatt. Itthon összeütöttem egy carbonárát, és azt kívántam, bárcsak Laci is meg tudná kóstolni.
Most pilledek egy kicsit, aztán a fürdőben rendbe szedem magam. Kéne egy kicsit tanuljak is holnapra flamandot, de nem tudom lesz-e erőm hozzá. Már el tudok irtó sokáig számolni flamandul, bemutatkozni, a napokat, hónapokat meg ilyesmiket. Csak fixálni kéne az agyamban, mert egyébként könnyen, és rövid időn belül elillan onnan. Szerintem nagyon értékes lesz ez a három hét intenzív nyelvi kurzus számunkra. Tényleg szeretném elsajátítani ezt a nyelvet, és mikor ha nem most?

Nincsenek megjegyzések: