A 2007-2008-as őszi félévre ERASMUS ösztöndíjat nyertem Belgiumba, Kortrijkba. A város nem is kicsi, nem is nagy: pont jó. A 't Hoge 41.-ben lakom évfolyamtársnőmmel Zórával, és egy lengyel párral Marcinnal és Monicával. Ebben a blogban a mindennapjaimról, gondolataimról és érzéseimről olvashatsz. Fényképekkel is megpróbálom majd bemutatni a jelenlegi környezetemet, barátaimat, így ha majd hazamegyek és megkérdezi valaki hogy milyen volt a félévem, ne merüljön fel a probléma: Hol is kezdjem...?

kedd, augusztus 28, 2007

Tekerés






Most jöttem vissza a kerékpározásból, kiugrottam a környékre egy rövid időre friss levegőt szívni, és körülnézni hol is élek. GYÖNYÖRŰ!!! Nem túlzok, ez a negyed egyszerűen tökéletes. A házak, a kertek, az utca, a levegő: fantasztikus. Csak legekben tudok írni róla. Bizony lenne hol romantikusat sétálni, ha itt lenne Laci. Így csak nemromantikusat bicajoztam. Az is valami...
Úgyhogy amíg nincs rossz idő, és amíg a kerékpár épp és egészséges, megvan a napi sportolási lehetőségem.
Remélem minden renben megy odahaza, élvezitek a meleget, mert itt bizony bőven pulcsis-kabátos idő van. Azt hiszem az első hazalátogatásom során hazaviszek néhány nyári cuccot, és hozom a meleg pizsit meg a pufajkát. Na jó, túlzásokba estem. Csakhát hiányzik a nyár. Szerintem még egy hét, és átáll a hőérzetem erre az éghajlatra.

Nincsenek megjegyzések: