A 2007-2008-as őszi félévre ERASMUS ösztöndíjat nyertem Belgiumba, Kortrijkba. A város nem is kicsi, nem is nagy: pont jó. A 't Hoge 41.-ben lakom évfolyamtársnőmmel Zórával, és egy lengyel párral Marcinnal és Monicával. Ebben a blogban a mindennapjaimról, gondolataimról és érzéseimről olvashatsz. Fényképekkel is megpróbálom majd bemutatni a jelenlegi környezetemet, barátaimat, így ha majd hazamegyek és megkérdezi valaki hogy milyen volt a félévem, ne merüljön fel a probléma: Hol is kezdjem...?

csütörtök, augusztus 30, 2007

08.30 - Némó



Próbálok egy új útvonalat keresni a sulihoz bringával, hiszen van szebb is a 4-sávos útnál. Úgyhogy néha egy kicsit többet kerekezek, de azért alakul a dolog. Még így is elenyésző idő beérni a suliba. Ma délután megnéztük a Némó nyomában-t angolul, flamand felirattal. Biztos vagyok benne hogy a feliratozást a könnyebb érthetőség kedvéért nyomatták. ;) Na jó, csak viccelek. Jó volt egy kicsit lazulni a délután. Most nagymosás, talán egy kis bevásárlás, aztán pihi ezerrel.

18:00

Most jöttem az Aldiból. Jól esett egy kis mozgás :)
Vettem akciós kaktuszt a szobámba, hogy legyen egy kis élet. Ha nem is állatka, de azért lélegzikvagymi. :D Úgyhogy ők mostantól velem fognak élni, és viszem őket haza amint végeztem itt. Remélem túlélik ezt a szemesztert velem.

Nincsenek megjegyzések: