A 2007-2008-as őszi félévre ERASMUS ösztöndíjat nyertem Belgiumba, Kortrijkba. A város nem is kicsi, nem is nagy: pont jó. A 't Hoge 41.-ben lakom évfolyamtársnőmmel Zórával, és egy lengyel párral Marcinnal és Monicával. Ebben a blogban a mindennapjaimról, gondolataimról és érzéseimről olvashatsz. Fényképekkel is megpróbálom majd bemutatni a jelenlegi környezetemet, barátaimat, így ha majd hazamegyek és megkérdezi valaki hogy milyen volt a félévem, ne merüljön fel a probléma: Hol is kezdjem...?

hétfő, augusztus 20, 2007

08.20. - Majdnem

Már majdnem bepakoltam a bőröndömet. Úgy néz ki nem lépem túl a 20 kilót, ami nem semmi pláne hogy a sztereotípia szerint a nők nem tudnak optimálisan csomagolni. Na jó, azt azért meg lehet még így is nézni mennyi felesleges, de a szívemnek fontos cuccot pakoltam be. Ez van. Borzalmas gyomoridegem van, és az a furcsa ideiglenesség érzése ami az utazások előtt lenni szokott. Viszont ez most nem csak egy néhány hetes kiruccanás lesz. Már csak holnap élvezhetem kis hazám gyönyörűségeit: békávé, szmog, politikai átkozódás... Na jó, nem leszek negatív, de olyan nyugtató lenne ha tudnám: csak a rosszat hagyom magam mögött. Sajnos közel sem így van, sőt... Már most hiányzik nekem az a sok csodálatos dolog, ami itthon körülvesz. A bőröndbe bepakolt emlékek sajnos nem fogják még kicsit sem pótolni ezeket, és tudom hogy még így is kevés lesz odakint. Rengeteget fogok az itthoniakra gondolni. Persze nagyon kíváncsi vagyok, mi vár rám odakint, és hogy milyen tapasztalatokkal fogok gazdagodni.

Nincsenek megjegyzések: