A 2007-2008-as őszi félévre ERASMUS ösztöndíjat nyertem Belgiumba, Kortrijkba. A város nem is kicsi, nem is nagy: pont jó. A 't Hoge 41.-ben lakom évfolyamtársnőmmel Zórával, és egy lengyel párral Marcinnal és Monicával. Ebben a blogban a mindennapjaimról, gondolataimról és érzéseimről olvashatsz. Fényképekkel is megpróbálom majd bemutatni a jelenlegi környezetemet, barátaimat, így ha majd hazamegyek és megkérdezi valaki hogy milyen volt a félévem, ne merüljön fel a probléma: Hol is kezdjem...?

péntek, január 11, 2008

01.11. - Kóma

Zombiként járkálva próbálok minnél több kávét magamba magyarázni, persze minden kávé után rennie, mert azért ezt már nem bírja a gyomrom a szó szoros értelemben. Kicsit már megint, mint ahogy ez lenni szokott, összesűrítettem a teendőimet a határidők előtt, ez persze adrenalin töblettel és a koffeinmérgezés veszélyével jár. Csak az jár az eszemben (ha nem az uniós halandzsaszövegek angolul), hogy jövőhét szerdától kiengedhetem egy kicsit a gőzt, gurulhatok a züllés lejtőjén, de ez utóbbit persze csak mutatóban, mert van még egy nemzetközi marketing beadandó és ha minden jól megy, egy számvitel (remélem). De ne felejtsük, hogy még mindig erasmusos "kisdiák" vagyok, ami nagyon jó érzés így vizsgaidőszakban is, és ebben a státuszban maradok egészen január 25-ig.
Kedves fagyoskodó otthoniak: aludjatok sokat helyettem is, aztán két kiadós alvás között lehet nekem drukkolni nagyon, mert az bizony rámfér, hiszen a jövőhetem vizsgákkal lesz tele. Elsősorban valami olyan drukkolásra számítok, amitől keddig legalább "megfelelt" szintre kerülök a flamand nyelvből.
Na nekiállok ezeknek a csodálatos szószaporító beadandóknak, hátha sikerül befejezzem őket időre.

Nincsenek megjegyzések: